Ac/Dc!!

Lyckades efter en del strul fixa ett par biljetter även till Ullevi konserten, så nu blir det att åka och se dem TVÅ gånger till våren!! Fick ju via en gammal kollega ( tack Risto) tag på biljetter till konserten i Globen, även denna gång fick jag hjälp från samma håll, denna gång fick jag var så snäll o pröjsa medlemsskap i Ac/Dc fanclub först (typ 40 dollar....) ja ja jag vet, jag är smått galen.
Efter det visade det sig att Ticnet visst hade biljetter att sälja, som medlem fanns det två stycken reserverade för mig!! Köpte min ranson om två stycken och visste inte vem som skulle ha den andra men misstänkte att det inte skulle bli så svårt att bli av med den, och mycket riktigt ett par timmar senare så, var den såld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback